środa, 22 lutego 2012

TAG: Nigdy nie wychodze z domu bez...

OTAgowała mnie Hekate - dziękuję



Zasady: 
  • Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
  • Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
  • Przekaż zabawę i zasady innym blogerkom.

Jak wielu z Was, mnie też cieżko jest podać 5 konkretnych produktów, dlatego to, co jest mi do wyjścia niezbędne pogrupowałam w 5 kategorii

1. Gadżety
Najważniejsze rzeczy. Mogę nie zabrać niczego innego, ale w mojej torebce zawsze musi być portfel, służbowy i  prywatny telefon plus słuchawki, notes i dlugopis, klucze od domu i najnowszy ale już ukochany gadżecik - Kindle (prezent od moich chlopaków na urodziny :) )

2. Krem do rąk
No tak, niezła kolecja :/ Własnie uświadomiłam sobie, że taka ze mnie kremowa maniaczka, ale recenzji jak na lekarstwo. Musze nadrobić.
To nie są (o zgrozo!) wszystkie kremy które mam, do torebki trafiają w przypadkowej kolejności - czasami jeden, czasmi kilka (kiedyś znalazlam 6 :) )
W kategorii "do rąk" zaplątało się tam rowniez pudełeczko z wacikami nasączonymi zmywaczem - bardzo praktyczna rzecz

3. Lusterko 
Lub wyrób lusterkopodobny :) - najczęsciej lusterko-szczotka z AVONu lub Skin79 Crystal Pact w puderniczce z lusterkiem.

4. Coś do ust
To ostanio moje ulubione smarowidła, na zdjęcia nie załapał się jeszcze Carmex Moisture Plus.

5. Chusteczki
Antybakteryjne, dziecięce nawilżane, zwykłe. Przydają się zawsze.


Na TAG odpowiadam chyba jako jedna z ostatnich (a krąży już kolejny :) ), wiec cieżko mi jest powiedzieć do kogo jeszcze nie dotarł - przekazuje go więc wszystkim nieoTAGowanym go tej pory osobom.

2 komentarze:

  1. sześć kremów do rąk w torebce? nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdarzało się :) Ostatnio miewam po 2 w porywach do 3 :)

      Usuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...