piątek, 25 listopada 2011

TAG - Subiektywny Ranking Przystojniaków


OTAGowała mnie od Kinga (dziękuję :*)

Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś taga.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.




Mój wybór (kolejność przypadkowa, rzędami od lewej)


Eric Bana - niezapomniany jako Hektor w "Troi", pamiętam go od wtedy bo przyćmił Pitta


Viggo Mortensen - jest tutaj przez swój zawadiacki uśmiech


Fredi Bobic - mój idol sprzed ...nastu lat, milo stwierdzić po tak długim czasie, ze nadal jest na kim zawiesić oko


Colin Firth - wielu osobom kojarzy się z "Dziennikiem Bridget Jones" dla mnie zawsze zostanie Panem Darcym


Anthony Hopkins - mógłby być moim dziadkiem, ale i tak chętnie wybrałabym się z nim na kolację :)


Neil Robertson - jedyny przystojny w światowej czołówce snookera, czasem nawet coś wygrywa


Paweł Małaszyński - gdyby nie ta lekka wada wymowy pewnie przemknął by gdzieś w tłumie innych przystojniaków


Kurt Russell - nikt nie wygląda lepiej niż on w mundurze


Ian Somerhalder - nic na to nie poradzę, ze uwielbiam niebieskookich


Książę Filip - jak byłam mała to chciałam być księżniczką - z takim księciem mogę się w nią zamienić nawet teraz






Do zabawy zapraszam Elizę i Merody :)

4 komentarze:

  1. znowu ja :) właśnie doszła do mnie paczuszka. dziękuję za próbki i odlewkę - jestem ich ogromnie ciekawa! a lakiery się nie powtórzyły :) co śmieszne, będąc w Polsce dumałam nad luxury secret, ale go w końcu nie wzięłam ze względu na rozmiary mojej kolekcji ;) a tu proszę, i tak do mnie trafił :) bardzo Ci dziękuję! jeżeli tylko masz ochotę na jakieś brytyjskie kosmetyki, daj znać :) chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo proszę interesujesz się snookerem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @simply_a_woman - a rzeczywiście :) a zawsze twierdziłam ,że wolę blondynów :)

    @intwopeony - a lubię sobie pooglądać jak panowie graja w kulki (to definicja snookera wg mojego czterolatka :) )

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...