wtorek, 29 listopada 2011

W poszukiwaniu idealnego kremu pod oczy (3) - The History of Whoo Hwa Hyun Eye Cream

Powoli kończę moją próbkę, więc czas na podsumowanie kremu o długiej i zawiłej nazwie The History of Whoo Hwa Hyun Eye Cream.

Z założenia jest to głównie krem odmładzający i rozjaśniający okolice oczu. Zawiera ciekawe składniki - poroże jelenia, sproszkowane złoto, ekstrakty z ziół, które sprawiają, że skóra wokół oczu staje się wyraźnie odmłodzona i rozjaśniona.

Oryginalne opakowanie wygląda tak - śliczne prawda? :) - i kosztuje - uwaga, proszę usiąść - ok. 200$ za 25ml (a widziałam i miejsca z ceną powyżej 300$)
Od czego jednak jest eBay? Na szczęście można tam kupić zestaw próbek w dużo przystępniejszej cenie.

Standardowo miałam 5ml kremu, które tym razem przyszły w saszetkach, a ponieważ nie lubię takiego rozwiązania to produkt wylądował w opakowaniu po małej baviphatowej cytrynce 

To jest bardziej taki półprzezroczysty kremo-żel, wygląda na dość treściwy, ale w rzeczywistości jest delikatny, lekki. Pachnie przyjemnie, delikatnie, kwiatowo. Bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy, uważam, ze nadawał by się również na dzień.

Powiem jedno - CHCE GO WIĘCEJ!
Na początku wydawało mi się, że to po prostu kolejny niezły krem pod oczy. Bardzo ładnie nawilża i pozostawia skórę miękką i delikatną, taką aksamitną w dotyku. 
Po jakimś czasie coś mnie tknęło, poranny makijaż robię zazwyczaj na pół-śpiąco i kilka dni zajęło mi zorientowanie się, że nie używam korektora pod oczy. JEJEJEJEJUUUUUU nie używam korektora, ja - nieuleczalny przypadek oczu tak podkrążonych, ze wyglądają jak podbite. Aż żałuję, że nie zrobiłam zdjęć porównawczych, bo jak się w końcu obudziłam i przyjrzałam zjawisku bliżej to różnica jest widoczna gołym okiem.

Na pewno powtórzę zakup, jeśli tylko będę miała znowu możliwość kupna próbek :)

*****
Zapraszam do udziału w rozdaniu

5 komentarzy:

  1. Cena naprawdę powala.. :)Ja w tej chwili testuję Dermedic- odżywczy krem pod oczy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest koszmarna. Opakowanie- prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. cena zwala z nóg, ale widocznie produkt jest jej wart :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wart jest każdego centa :) Znowu na Wizażu kupujemy, więc zrobię solidny zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbaski i również jestem zakochana w nim, ale ta cena... jak probki się skończą i nie znajde nic lepszego (w co wątpię) to znow kupię zapas. :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...