niedziela, 9 października 2011

HD Brow Palette

Dzisiaj pierwsza recenzja produktu który przyszedł do mnie we wrześniowym Glossyboxie.
Paletka HD Brow Palette była jednym z pełnowymiarowych produktów. W porządnym, czarnym plastikowym opakowaniu z lusterkiem zamknięte są 4 matowe cienie - kremowy, ciepły i zimny odcień brązu i czarno-brązowy. Do kompletu dołączony jest podwójmy pędzelek


Wersja kolorystyczna, którą dostałam to Vamp, czyli paletka przeznaczona dla brunetek.
Kolory są dla mnie zdecydowanie za ciemne - aby używać jej do brwi muszę mieszać oba brązy z najjaśniejszym odcieniem - szczerze mówiąc nie mam na to rano ochoty.

Cienie z powodzeniem stosuje za to do makijażu oczu. Kremowy jest idealny jako baza, brązy w różnych konfiguracjach na powiekę a z najciemniejszego robi się fantastyczną kreskę na sucho lub na mokro. Fajny makijaż z użyciem tej paletki pokazała na swoim blogu Eliza.

Kolory są intensywne, cienie bardzo mocno napigmentowane. U mnie na oku utrzymują się cały dzień w nienaruszonym stanie (jak wszystkie inne cienie, wiec nie jest to specjalny wyznacznik).


Muszę przyznać, że trafił mi się bardzo fajny produkt. Szkoda, że nie nadaje się do moich brwi, ale z przyjemnością będę go używać dalej do codziennego, neutralnego makijażu.

****************


Przypominam o rozdaniu :)

Tutaj więcej informacji


1 komentarz:

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...