piątek, 21 października 2011

Skin Food Facial Water Vita-C Cream

Mój ukochany nawilżacz z nieznanych mi przyczyn zaczął mnie nagle podrażniać, dość pilnie zaczęłam wiec poszukiwania nowych kremów na dzień i noc.

Szukałam produktu lekkiego, doskonale nawilżającego, wchłaniającego się do matu. Gdyby zawierał jeszcze dodatkowe składniki pielęgnujące byłoby to absolutne mistrzostwo świata.
Wybór padł na Skin Food Facial Water Vita-C Cream - na początek zamówiłam próbki na eBay.

Składnikami aktywnymi kremu są krystalicznie czysta woda glacjalna z Alaski oraz kompleks witaminy C pochodzący z naturalnych składników maliny, jagody Akai, żurawiny i truskawki

Krem na lekką żelową konsystencję, różowawy, półprzezroczysty kolor i dość intensywny kwiatowo-pudrowy zapach.

Producent zaleca stosowanie go na wilgotna skórę, najlepiej zwilżona mgiełką z tej samej serii. Ja nakładam go na codzienną porcje hydrolatu z kocanki.

Zużyłam 3 próbki (jedna jest bardzo wydajna - starcza na 4 albo 5 użyć) i jestem z niego bardzo zadowolona. Nawilża świetnie - skóra jest miękka i elastyczna, nie przetłuszcza się po kilku godzinach, krem wchłania się do matu, makijaż bardzo porządnie się na nim trzyma. Nie podrażnia.

Jedyne zastrzeżenie jakie mam to cena - nie jestem przekonana do zapłacenia za niego ok. 17$ na eBay :(
Mimo wszystko pewnie skusiłabym się na pełny wymiar gdyby nie to, że całkowicie przypadkowo natknęłam się w lokalnym Bootsie na pewne nawilżające cudo, o którym napiszę już wkrótce :)

****************
Przypominam o rozdaniu :)
Tutaj więcej informacji

3 komentarze:

  1. w takim razie czekam na notkę o cudzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty skin food ;) są genialne. Chyba sie skuszę na tą próbkę tylko jak będzie na allegro :D Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. simply_a_woman_ - to też jest niezłe cudo :) A nowe, no nie wiem, nie wiem... jeszcze nie mam opinii wyrobionej :/

    gabusiek - skuś się, na eBayu są taniutkie :) dziękuję za zaproszenie - zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...