sobota, 13 sierpnia 2011

Zamian Pore minimizing Gold Cacao Pack

Kolejne azjatyckie cudo w mojej kosmetyczce to maseczka Zamian Pore minimizing Gold Cacao Pack
Zdjęcie ze strony producenta

W tubce o pojemności 150ml upchane są, obok pudru kakaowego, drobinki złota, kwasy owocowe, kwas hialuronowy, koenzym Q10, roślinny kolagen i wyciąg z aloesu.
Spektrum działania ma szerokie - minimalizuje pory, nawilża, kontroluje wydzielanie sebum, regeneruje, łagodzi, likwiduje istniejące wypryski i zapobiega powstawaniu nowych, wygładza, odmładza :)

Mimo atrakcyjnej ceny (ok. 15$ na eBay) za wielką tubkę, nie skusiłam się za całe opakowanie, ponieważ nie byłam pewna, jak moja wrażliwa i mocno naczynkowa cera zareaguje na kwasy AHA. Dzięki dobrodziejstwu wspólnych zakupów na Wizażu, stałam się posiadaczką niewielkiego słoiczka maski.
Kolor ma mocno czekoladowy z wyraźnymi złotymi drobinkami, zapach też czekoladowy ale z domieszką jakiejś trudnej do określenia chemii.
Ładnie się rozprowadza, delikatnie zasycha na twarzy, ale nie kruszy się.
Wyżej napisałam co ta maseczka powinna robić, ale niestety nie jestem w stanie stwierdzić czy to prawda, bo niestety jak podejrzewałam kwasy owocowe robią mi krzywdę :( Po zastosowaniu maseczki skórę mam podrażnioną, czerwoną, przesuszoną. 
Bardzo, bardzo żałuję (zwłaszcza czytając tyle pozytywnych recenzji dookoła) ale niestety jak się jest takim wrażliwcem to wiele rzeczy trzeba sobie darować. Maseczka poszła już w świat, na testy do przemiłej Wizażanki :)
Tak mi się jednak spodobała idea pielęgnacji "czekoladowej", że pogrzebałam troszkę w sieci i już mam doskonały maseczkowy zamiennik - o nim w kolejnym poście.

2 komentarze:

  1. wygląda w tym słoiczku wyjątkowo apetycznie... zastanawiam się nad nią, nigdy nie miałam nic z kwasami AHA

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...