poniedziałek, 12 grudnia 2011

Essence LE Circus Circus - już mam :)

Przyzwyczajona jestem do tego, ze do mnie większość limitek Catrice czy Essence nie dociera lub dociera z gigantycznym opóźnieniem, dlatego zaniemówiłam dzisiaj na chwilę kiedy zobaczyłam pełniutki stand z Essece LE Circus Circus.

Pooglądałam wszystko dokładnie i skusiłam się na rozświetlacz i jeden z podwójnych lakierów.
(przepraszam za jakość zdjęć, ale od ostatniego posta w temacie słońca nie zmieniło się nic, a bardzo chciałam wam moje zakupy pokazać)



Rozświetlacz ma wyraźny złoty kolor i jest mocno błyszczący
Porównałam go z takim ze starej limitki Moonlight
Chyba miałam jakies przeczucie rano, bo nie użyłam dziś rozświetlacza i mogłam go od razu wypróbować na twarzy. Z przyzwyczajenia jak zwykle maznęłam się niedbale "jajeczkiem" z Hakuro (H13) i wyglądałam jak nasza bożonarodzeniowa choinka :) Po roztarciu efekt był dużo lepszy - trzeba uważać żeby nie przesadzić, bo produkt jest naprawdę mocno błyszczący :)


Skusiłam się też na podwójny lakier - wybrałam czarno-złoty.

Najbardziej chyba podoba mi się ich pojemność - każdy ma tylko 4ml, wiec istnieje chociaż minimalna szansa, że uda mi się je zużyć w całości :)
Pomalowałam szybko kilka paznokci - czarny doskonale kryje w jednej warstwie i błyskawicznie wysycha, złoty (brokat i kwadraciki) równomiernie się nakłada, nie miałam też problemów z jego zmyciem (co rzadko mi się zdarza w przypadku brokatów). 
Pędzelek jest węższy, dłuższy i bardziej elastyczny niż te np. z lakierów Colour&Go, ale lakier nakładało mi się wygodnie.
Ciekawe jak będzie z trwałością?


I to wszystko co kupiłam :) - reszta to nie moje kolory lub rzeczy których nie potrzebuję. Spodobał mi się też jeden z kremowych cieni, ale jego kupno jeszcze przemyślę, bo doszły  mnie słuchy, że Mikołaj niesie mi pod choinkę 2 paletki Sleeka :)

A co Wam wpadło w oko w tej limitce?

*****
  Rozdanie na moim blogu kończy się dzisiaj o północy :) 
To ostatnia szansa, żeby wziąć w nim udział. 
Zapraszam !
(klik!)

8 komentarzy:

  1. O jaki złoty ten rozświetlacz. Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi raczej nic nie wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałabym sie pokroić za te dwa złote lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z CC chcę dokładnie identyczny zestaw :) zdziwiłam się tym lakierem bo chodziły słuchy, że go nie bedzie w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @anikowa - ja jeszcze w sumie nie wiem czy mi sie podoba czy nie, może muszę się po prostu przyzwyczaić

    @simply_a_woman - cienie w kremie sobie zobacz, pamiętam, że podobały ci sie z jakiejś poprzedniej LE, te też sa fajne

    @Obsession - nie wiem co jest w PL, bo mieszkam na drugim końcu Europy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napaliłam się na ten rozświetlacz, ale zbyt złoty dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...