czwartek, 15 grudnia 2011

TAG: 5 noworocznych postanowień kosmetycznych

Kolejny TAG przywędrował do mnie od Kingi. Dziękuję :)

Zasady:
1. Napisz kto zaprosił cię do zabawy.
2. Podaj 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które masz zamiar zrealizować w nowym roku.
3. ZaproÅ› do zabawy minimum 5 kolejnych blogerek:)

Zaczynamy!


W 2012 roku:

                     ..... ciaÅ‚o - jeszcze trochÄ™ schudnÄ™, bÄ™dÄ™ regularnie ćwiczyć i zużyjÄ™ mój ogromny zapas balsamów, mleczek i maseÅ‚ek

                     .....wÅ‚osy - znajdÄ™ dla nich odpowiedniÄ… pielÄ™gnacjÄ™, na razie poruszam siÄ™ trochÄ™ po omacku, efekty mnie nie zadowalajÄ…; bÄ™dÄ™ je dalej zapuszczać

                     ....twarz - po miesiÄ…cach prób i bÅ‚Ä™dów moja twarz nareszcie wyglÄ…da fajnie, ale mam wrażenie, że nieco jÄ… "przekarmiam", postaram siÄ™ osiÄ…gnąć te same efekty redukujÄ…c liczbÄ™ pudeÅ‚eczek i tubek w mojej kosmetyczce

                     ....nauczÄ™ siÄ™ robić wÅ‚asne mydÅ‚a i może wreszcie pokuszÄ™ siÄ™ o wyprodukowanie swojego kremu :)

                    .... bÄ™dÄ™ kupować tylko to czego naprawdÄ™ potrzebujÄ™, no może poza lakierami do paznokci których nigdy nie za dużo ;); postaram siÄ™ nie robić dużych zapasów


TAGa dostaja ode mnie moniaaa i Let's Talk Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się ze mną swoja opinią - wszystkie będą mile widziane.
Jeśli chcesz zostaw proszę link do swojego bloga - zajrzę w wolnej chwili :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...